03 October 2015

*Fun things to do when bored*

Lijep pozdrav moji dragi čitaoci.Evo i mene ponovo sa vama.Došla nam je i jesen.Znači sada nastupaju kišoviti,tmurni i oblačni dani koji nisu niti za šetnju niti za bilo šta vezano u prirodi ili napolju.I ja ,evo već sedmica, ne mogu da izađem vani da prošetam malo,a šetnja mi je već počela faliti,ne znam kako ću izdržati cijelu zimu i početak proljeća.Dešavati će se dana kada će biti jako dosadno,no morat' ćemo i to izržati.

Ja ću vam dati nekoliko prijedloga šta možete da radite kada ne možete vani ili kada vam je dosadno,odnosno kada imate slobodnog vremena.

1.Kupovina online.
 Prelistajte  nekoliko stranica gdje možete kupovati online.Možete uštediti koju kunu,euro....a i zabaviti se.Kao npr.:Monika poredovanje,eBay,Romwe,She insider i sl.

2.Čitajte.
Dobra knjiga,kišica vani,topao krevet i koncentracija-definitivno ništa bolje.Ili neki magazin?
 


3.Slušajte muziku.
Ne samo što je zanimljivo ljenčariti sa omiljenom pjesmom,već može biti i opuštajuće.Ja to radim redovno.


4.Gledajte Youtuberice.
Meni nema ništa ljepše nego gledati tutoriale o makeupu,frizurama i drugim stvarima.Pogotovo Bethany Mota.Predlažem da nju pogledate.

5.Izrađuj ukrase.

Na internetu može se pronaći mnoštvo svari,od raznih stvarčica do namještaja koje možete sami izraditi.Probudi malo kreativnosti i počni.Tako ćeš usput i urediti prostoriju.

6.Kuhaj.
Kuhanjem ćeš dobiti još više znanja i imati šta i grickati.
 


7.Snimaj selfije.
15 selfija,a nijedan ne valja.Pa slikaj ih još 100 :)




No comments:

Post a Comment