20 January 2016

* Favorites *

Heeej :) Dobro došli na moj blog.Cijeli dan razmišljam koju temu da odaberem za današnji post.Ipak,pobjedila je druga tema,a o prvoj ću pisati za par dana,mada mislim da je i ona mogla danas...ali nema veze.U ovom mjesecu sam imala par proizvoda koje baš volim toliko da su mi postali omiljeni.Svakodnevno sam ih koristila.U te favorite sam svrstala i poneku čokoladu :) ...a i filmove...Ma najbolje je da ih fino napišem.
.


1.Essence All About Nudes eyeshadow.
Ovu paletu sam kupila u Cm-u prije nekih 25 dana,ali sam je počela koristiti početkom januara.Već nakon prvog nanošenja se vidi da je jako kvalitetna.Ja koristim mat,ove malo svjetlije nijanse.Mislim da ću je još duuugo koristiti i mogu reći da je nekako bolja od moje prethodne palete Essence Quattro,kvalitetnija je i praktičnija.

2.Essence Get Big Laches mascara.
Ova maskara je perfektna.Ima gustu četkicu koja je bukvalno najbolja.Brzo se suši,i baš zbog toga ima neku razliku od ostalih  koje sam koristila.



3.Labello Lip Butter.
Dugo sam razmišljala da li da kupim Vanilla & Macadamia ili Raspberry Rose i na kraju sam se odlučila za prvo jer više volim vaniliju.I nisam pogriješila,ima odličan miris.Jako dobar proizvod za usne,pogotovo za zimske hladne dane.




4.Avon Care Glycerine Hand & Nail cream.
Najbolja krema za ruke ikad proizvedena.Nakon prvog korištenja se baš vidjelo da je djelotvorna,ja je imam manje od mjesec dana i već je potrošena.Žalim što nisam naručila još 2-3.

5.Venea Lip Balm & Labello Fruity Shine Peach.
Ova dva labela su za nijansu bolja od Labello Lip Butter.Slični su.Samo u Venea labelu nema sjajnih čestica kao u Labellu.Njeguju i hidratiziraju usne.


-Food-
Kinder schokolade
Atlantis bombonjera

 



-Movies-
The royal weeding
Air Bud
Magic christmas


Nadam se da vam se sviđa.Slike su mi malo mutne i žao mi je zbog toga.:) <3
  

❤️xoxo,❤
 Muri

10 comments:

  1. Kinder obozavam!! :*
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/?m=1 molim te poseti i uclani ako zelis :) ♡

    ReplyDelete
  2. Slike su savrsene, a post je bas zanimljiv <333 I ja obozavam vecinu stvari koje su na slikama :) Divna si blogerka i samo tako nastavi <333

    ReplyDelete
  3. Avon su najbolje kreme!

    Novi post je na mom blogu, pa pogledaj kad stignes!
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/01/day-and-night.html

    ReplyDelete
  4. Divan post ♥
    Uclanila sam se na tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti

    POGLEDAJTE MOJ BLOG I UCLANITE SE :
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Njami, obožavam ovog "malog" dječaka koji godinama ne odrasta. Veliki pozdrav za tebe.

    http://danny991.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Super post
    Zaprati me ,uzvracam <3
    http://amylifestyleadress.blogspot.ba

    ReplyDelete