04 January 2016

* Top 5 proizvoda za usne *

 


I evo ga-moj prvi post u 2016 godini.Ja se nadam da ste se lijepo proveli za Novu godinu,ali ajde nećemo sada o tome.Nakon izvijesnog vremena pao je i snijeg u mjestu gdje živim.Ja sam se toliko radovala jer nema ljepšeg osjećaja kada se ujutro
probudim i vidim taj ogromni bijeli prekrivač,neopisivo je.Odmah sam izašla vani i obukla sam Rexa,inače to je moj pas,i bili smo čak 2 sata napolju .*o* Ali ajde (opet) da ni to ne pričam nego da konačno počnem pisati o glavnoj temi ovog posta.Pošto svima nama su neophodni neki balzami,labela i sl. za vrijeme zime i svi ih koristimo,ja sam odlučila napisati koji su to proizvodi koje sam ja najčešće koristila ove zime.Ima ih 5.Većinu njih sam dobila kao neki poklon...

1.Avon Care Cocoa Butter
Ovaj mi je bio omiljeni,mislim i sad je ali je pri kraju jer ga već dosta vremena koristim.U pakovanju se nalazi 10 ml i ima vitamin c što je jako dobro za hladne dane.Ja sam ga koristila kao neku podlogu,npr. stavim njega pa preko toga sjaj.Daje odlične rezultate,jer sam ga ja koristila samo ujutro.

 2.Essence Hello Autmn Lip Cream
Ovaj proizvod je perfekt,čista desetka.Počela sam da ga koristim krajem jeseni,tj početkom zime.Ja više volim sjajeve bez šljokica i to su upravo ti.Sa ove slike ja imam ovu svjetlo rozu nijansu,a crvena je već odavno potrošena.
 
3.Essence Road Trip balzam za usne
Zadovoljna sam i sa ovim proizvodom.Ovaj balzam sam dobila kao poklon.Njega sam koristila više kada sam kod kuće,čisto da hidratiziram usne.Jako dobro se upija u kožu i hidratizira je,kada se jednom namaže na usne,više ne treba cijeli dan da bilo šta stavljam na usne.


4.Paleta sjajeva.
Ovdje sam ubrojala i jednu i drugu paletu,tako da su to dva proizvoda.Ove 2 paletice sam dobila od prijateljice za rođendan.Puno mi se sviđaju jer ima mnogo nijansi i što su većina njih mat.Jedino nekada stavljam ovu bijelu sa šljokicama preko prethodno nanesene neke nijanse.Ne ostavljaju neke šljokice i odlično pristaju.Mogu biti na usnama i više sati što je dobro.



To bi bilo to.Možda uskorije vrijeme neću objavljivati postove jer pošto je raspust idem na jedno putovanje :) Nadam se da vam se sviđa.

                                          xoxo,
                                          Muri

                                   BeYOU(tiful)

3 comments:

  1. Odlican post!
    Kod mene je takoder pao snijeg ♥
    Sto se tice proizvoda za usne oni su mi omiljeni i svakako mogu reci da ih imam najvise. Od navedenih proizvoda nemam ni jedan, ali mi se svida ono essence crveno sjajilo. Ja za hidraciju najvise volim koristiti Eos Sweet mint, a kao ruz Rosalove balzame, ali najvise Morning rose (i ostale iz te kolekcije)

    Xoxo ♥

    ReplyDelete
  2. Super post. Ako želiš, folluj uzvraćam :) http://wefashionitxx.blogspot.ba/

    ReplyDelete