19 October 2015

*Ruževi za jesen*

Zdravo dragi moji čitaoci.Odavno ste primjetili da sam počela sa jesenkim postovima,odnosno fall post.Danas je isto tako jedna jako dobra tema,a to su ruževi.Većina vas nosi ruževe tokom jeseni.Pa da odmah krenemo.

Prvo mjesto mojih omiljenih ruževa zauzimaju Mac Frost ruževi.A izuzev njih,omiljeni Mac ruž je Peach Blossom.Oni traju duže vrijeme,dobro prekrivaju,lagano suše usne a imaju ono što ja najviše volim,to su sjajne čestice koje daju sjaj usnama,u ovom slučaju to nije pretjerano.


Drugo mjeto su Mac Satin ruževi.I oni su jako dobri jer prekrivaju dobro,a i traju jako duge,ne razmažu se poslije pola sata kao neki koji koštaju duplo više od Mac Satin-ovih.Imaju malo formule Matte,jer isušuju usne ,ali ih ne isuše bukvalno,uvijek ostane malo sjaja,sasvim malo.Još osim njih volim Avonove ruževe,Mac Amplified,Mac Glaze,Barry M i Max factor(oni mi se puuno sviđaju zbog sjaja koji posjeduju)

Kada kupujete preko internet prodavnica nekih ,uvijek možete da izaberete nijansu ruža,možda se na nekima ne vidi taj kvadratić za odabir nijanse ,ali uglavnom se nalzi na strani tog ruža.
Nadam se da vam se sviđa moj današnji post,čujemo se drugom prilikom.

Koji su vaši omiljeni ruževi?

-Komenentarišite i pratite me-

xoxo,
Muri

4 comments:

  1. Odlican post!
    Nominovala sam te za Black Wolf Blogger Award!!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Hvala :) Ako mozes vise da mi kazes o Black Wolf Blogger Award? Nisam upoznata :/

    ReplyDelete
  3. Nemam omiljeni, mada ovaj ruž je pun pogodak :)

    allforgirls14.blogspot.rs

    ReplyDelete