20 October 2015

* Broj #1 . Kolekcija jesenjih slika*

Hejj moji čitaoci dragi.Još jednom vam neizmjerno hvala na toliko pregleda za tako kratko vrijeme,a ako možete i hoćete zapratite moj blog,bila bih vam zahvalana.Imam jednu vijest.Odlučila sam postavljati postove u kojima ću stavljati moje kolekcije slika koje uslikam.

 Jesen je puna tako raznih i lijepih prizora,koji se mogu samo tako uslikati profesionalno.Dok sam šetala ovih dana zabilježila sam nekoliko slika ,'jesenje slike'.Znaći takve ću postove postavljati kada uslikam nekoliko slika koje su lijepe,a ovo je prvi broj tog posta.Btw. moje orginalne slike će imati moj potpis u donjem desnom kutu!Pa pogledajte :)Pogledajte :)








Da li vam se sviđaju moje slike?Ako želite još ovakvih postova,komentarišite ovaj post :) Lp <3 

-Komenentarišite i pratite me-

xoxo,
Muri

1 comment: