31 October 2015

*Make your own locker*

Zdravo dragi moji čitaoci.Meni je tolikoooo žao što već 2-3 sedmice nisam pisala na mom blogu.Nažalost imala sam toliko učiti da me je spriječavalo pa i da se javim.Iskreno se izvinjavam,jer mi je strvarno žao.Eto i poslije sedmicu kad se nisam javila,odlučila sam da napišem post i nestalo je interneta....ništa ni tada.Jučer je tek došao,pa se evo već odma javljam,baš sam poželjela pisati ovdje.

Danas ću pisati jakoo jedan zanimljiv post,to je kartonski ormarić ili ti organizator.Imala sam neke perlice,balzame za usne,lakove za nokte,šnale i milion drugih stvarčica kojim je bilo potrebno neko mjestašce.Došla sam na ideju da malo pogledam na youtubu da li možda može izraditi neka kutija i listajući došla sam do savršenog ormarića koja bi svaka djevojka poželjela :) Glavno što će vam biti potrebno je 2-3 kartonske kutije velike,ljepilo iz pištolja,makaze,hemijska olovka,boja i neki ukrasi. Ja ću vam ostaviti dolje par slika da otprilike viditi kako to izgleda,a za detaljno objašnjenje odnosno video kliknite
ovdje.






-Komenentarišite i pratite me-

xoxo,
Muri

No comments:

Post a Comment