15 November 2015

*Par savjeta o njezi lica*

Pozdrav dragi moji čitaoci.Ja sam tako poželjela da pišem na mom blogu,ni sami ne znate.Jednostavno mi je nedostajalo.Jako.Ali razlog ću vam reći,naime 3-4 sedmice imala sam problema sa internetom,dodje pa nestane dodje pa nestane i sve tako a onda je na kraju baš nestao.Bukvalno ,vec 3 sedmice nemam interneta,mnogi od vas će pomisliti kao 'pa kako li je izdržala' ili već nekoliko ljudi mi je reklo tipa:''ja ne mogu da zamislim dan bez interneta'' i tako dalje.Ali eto na kraju sam izdržala,uspjela sam! Woaah ! Mnogo mi je nedostajao blog i tako da dijelim moje savjete sa vama i sve to,ali svakoj tuzi dodje kraj :) I zadnji post objavljen na mom blogu,e njega sam pisala kada sam bila kod prijateljice,čisto da znate :) Eto na kraju je riješen neki 'kvar' pa ću sada imati internet.Dragi moji čitaoci,potrudit ću se pisati što češče,bit će najmanje 2 posta sedmično,naravno ako se ne ponovi ovo što se desilo,ipak se ja nadam da neće.

Kako već dugo nisam pisala,sakupilo mi se toliko tema
i toliko toga.Već u ovom postu ću da napišem njegu lica koju ja praktikujem,kao što ste mogli vidjeti u naslovu :) Počnimo...

1.Morate hidratizirati kožu lica
Jako je bitno da najmanje 2 puta dnevno perete lice ,neka to bude topla vode a ne hladna,jer topla otvara pore dok ih hladna zatvara,a pretpostavljam da većina vas nanosi neku kremu na lice nakon pranja,upravo zbog toga i pišem to.Najbolja hidratantna krema koju sam ja koristila je Nivea baby.Ta krema je kao ,kako da kažem,tečna.Odnosno nije gusta kao ostale i po meni je najbolje a preporučujem je i vama.

   

2.Koristite piling za lice 
Jako je bitno koristiti piling za lice ,bio to domaći ili onaj koji ste kupili u dm,cm.....Ja koristim Balea Young Waschgel,mogu reći da je jako kvalitetan.Ako nemate kupljen,možete napraviti i kod kuće tako što ćete pomiješati 2 kašičice meda i kašičica šečera.Pomješajte to i nanesite ravnomjerno.Kasnije dobro utrljajte i isperite toplom vodom.


3.Koristite zaštitnu kremu
Ja koristim Nivea zaštitnu kremu.Dolaze nam hladniji dani pa je potrebno zaštititi kožu od hladnoće.+ ono jako bitno što ću reći je da takodje,morate koristiti kremu prije nanošenja pudera itd.Za to ja koristime Dove kremu.



To bi bilo za sada.Čujemo se uskoro,byee <3


-Komenentarišite i pratite me-

xoxo,
Muri

No comments:

Post a Comment