27 December 2015

* 2) #New Year- Top outfits *

Pozdrav moji dragi čitaoci.Danas sam imala jako puno obaveza,ali i pored tih obaveza našla sam malo vremena da napišem post koji sam obećala.Ovo je drugi post u seriji postova za Novu Godinu.Prvi post je bio o makeup izgledu,možete ga pogledati ovdje .Danas sam spremila neke simpatične kombinacije koje možete obući ili nešto iskombinovati.Ako želite NG da provedete na otvorenom negdje na trgu i slično,potrebno je toplije se obući jer je vrijeme jako hladno.Ja sam pripremila par kombinacija :)

Dugo sam tražila nešto što bi bilo prikladno za djevojke,međutim našla sam par slika ali na nekim slikama imaju štikle,naravno vi ih možete zamjeniti obućom kojom želite.Prvi outfit je za one koje vole da se osjećaju udobno.



1.Prva kombinacija je meni preslatka,najdraža mi je i ja ću se poslužiti njom:)
 2.Druga kombinacija.Ja mislim da je ova preslatka.Preko ove slatke haljinice možete obući neki kaputić ili šta želite.
 3.Treća kombinacija je ova,savršena.
 4.Četvrta kombinacija je za one koje vole šljokice.

Uskoro ću napisati 3. post za ovu seriju postova :) Nadam se da vam se sviđa :) :*


xoxo,
Muri

P.S. BeYOU(tiful)

No comments:

Post a Comment