28 December 2015

* Omiljeni balkanski YouTuberi (Collab) *

Ćao svima :) Dobro došli na moj blog.Evo ovaj post koji pišem je upravo moj 20ti post na blogu,ja se nadam da će ih biti još milion ...Naime,ove je collab sa Anom,mislim da se tako zove :) Njen blog je jedan od najboljih,a pogledajte ga ovdje !
Imam mnogo omiljenih jutjubera.Omiljena jutjuberka mi je bila i bit' će Bethany Mota,ali je riječ o blakanskim jutjuberima pa ajde da  počnem pisati o njima.

1)Kada bi bila neka lista od 1 pa dalje,na prvom mjestu bi to bila Marija Žeželj.Ona je toliko lijepa i stvarno liči na Selenu Gomez.Ima mnogo lijepih videa,ali mislim da rijetko izbacuje videe,ja bi prva bila prestrena kada bi izbacivala 2 puta sedmično.Njeni videi su ispunjeni nekom pozitivnom energijom,a vlogovi su joj zakon,inače njen omiljeni vlog mi je kada je išla na Ohrid.Neću puno da duljim,evo njen kanal pogledajte ovdje
.


2)Na drugom mjestu je Jana Dačović.Ona je iz Srbije.Ima prelijepuu dugu kosu.O njoj neću ništa puno pisati jer dovoljno je reći da je najbolja <3 Kanal joj pogledajte ovdje.


3)Treće mjesto zauzimaju MJTS.To nije jedna jutjuberka već njih 3.To je najposjećeniji nezavisni ženski portal u Srbiji.Ispočetka je snimala Ivana,a sada u zadnje vrijeme snimaju njih 3,Ivana,Ana i Jelena.Počele su i vlogove snimati što mi je baš drago.Od sada su mi njihovi vlogovi omiljeni,sviđaju mi se jer u vlogovima pokazuju kako odlaze u šoping itd.Pratim taj kanal već 3 godine,a nadam se još više.Link kanala! 
4)I na četvrtom je Jamonell (Moni (Monell) Jozefova) .Nju sam nedavno počela pratiti i toliko mi je draga.Ona je snimala sa prekidom i ponovo se vratila.Inače ,rođena je u Las Vegasu,sada živi u Ljubljani,a priča srpski jezik,a na nekim slikama viđam i ruski jezik,pa još ju baš dobro nisam skontala.Na svom instagram profilu obajvljuje slike koje su fantastične,pogledajte ovdje! Ona je vegetarijanka i ima savršenu figuru,uvjerena sam da mnogo putuje jer objavljuje zadivljujuće slike.(ispod ću postaviti jednu njenu slika sa instagrama,na toj slici je napisala ''escaping winter...'' i to je bilo prije 2 sedmice :) )





To bi bilo to za ovaj put,ubrzo ću postaviti još jedan post o NG :) Čujemo se drugom prilikom :*

                                           xoxo,
                                          Muri
                                   BeYOU(tiful)

6 comments:

  1. Sjajan post!!Ndam se da cemo u buducnosti jos aradjivati:)))

    ReplyDelete
  2. Odlican post!
    Od navedenih youtubera pratim Mariju i Janu. Marijine videe volim gledati jer ih zbilja super zna uredivati i vrlo je kreativna, a Janu volim jer je uvijek nasmijana i zraci pozitivnom energijom.

    ReplyDelete
  3. Odlican post i izabrala si super slike <3 Dopada mi se ceo tvoj blog, pa sam zato odlucila da se uclanim u tvoj blog :) Molim te, ako zelis uclani se i ti na moj <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :* učlanila sam se u tvoj blog :)

      Delete