05 December 2015

* Holiday Gift Ideas ! *



Hellouuu <3 Tako sam sretna..to je zato što pišem već 3. put ovaj post,dakle prva dva puta sam napisala,i taman da obajvim Mozilla zastane i izađe i sve tako haha.Mislim da ću ovaj 3. put uspijeti kliknuti na dugme publish bez ometanja pametne Mozille :D . Da se vratim,u svesci ''Beauty world-my blog'' imam više od 10 tema za pisanje postova,ali nažalost nemam toliko vremena jer imam testova ni sama ne znam koliko,zato se kaže:''decembar ima više kontrolnih nego dana''.Ok.I tako gledam teme,i naiđem na ''Holiday gift ideas'',naravno neki pokloni su za Božić,Ng
,rođendan itd.Neću sada da dužim toliko ovim uvodnim pisanjem,nego ću da pređem na glavnu temu.

1. ideja:
Printana šolja je odličan izbor.U gradu u kojem ja živim,moguće je otići u fotokopirnicu gdje možeš dati sliku koju god poželiš da se isprinta na šolju,s tim da je šolja 10 km :D Like this   I
                 I
                 I
                V
2. ideja :
Ova je definitivno meni najdraža.Ideja je za ljubitelje šlatkiša.Uzimite neku teglu,stavite omiljene čokoladice,bombone ili neke slatkiše,zatvorite i okolo zavežite svilenu trakicu i sl. i zavežite porukicu <3 A možete i teglu da ukrasite.
Like this   I
                 I
                 I
                V


3. ideja:
Vaše orginalno ruku djelo.Ja ovo često radim jer sam veliki kuhar i znam.Napravim kolačiće u kalupima,recepte možete potražiti na internetu,recept za te kolačiće je sličan onim receptima za čajne kolutiće...kada napravite,ispeku se i ohlade,ukrasite ih,najbolje bi bilo da umutite 0,5 l slatkog vrhnja/šlaga i odvojite po malo u 5-6 zdjelica i u svaku zdjelicu dodate boje,tako da ćete imati raznih boja za ukrašavanje i na kraju možete kupiti jestive zlatne ili srebrene kuglice,zvjezdice,srcad ili nešto slično.
Like this   I
                 I
                 I
                V



4. ideja:
Kada pakujete poklone,neka to bude zanimljivo,pustite maštu da odradi svoje.Neka bude šareno.Da vam dam prijedlog,prošle godine sam prijateljici za rođendan kupila 'velikiii' poklon.Haha,uzela sam veeeliku kutiju,ofarbala je i unutra stavila punooo vate i zlatni prsten,sve to zatvorila/zalijepila.I možete misliti kako je to bilo,kutija je bila kao ona velika od čipsa.Kada ju je uzela bila je laka,pa mislila je da nije nešto,ali kada je otvorila....


Ima još puuuno ideja,sve zavisi od vas :) Nadam se da vam se svidjelo :) I da,hvala vam puuno za 800+pregleda,jer to je puno za mjesec i po' :)

Komentarišite i pratite me <3

xoxo,
Muri

P.S. BeYOU(tiful)

No comments:

Post a Comment