30 November 2015

* Top outfit for school ! *

Pozdrav! Dobro došli na moj blog. Današnja tema posta je TOP OUTFIT FOR SCHOOL! To je jedna od najdražih tema meni.Jer jako volim da pišem o oblačnju,stilu,dajem savjete i tako to.Već duže vrijeme hoću da napišem ovaj post ali nikako da nađem fotografije na kojima imaju normalne stvari,tipa tajice,džemperi,gležnjače...hoću reći tražim slike od kojih bi svako mogao dobiti ideju za outfit.I napokon sam ih pronašla,imam 4 outfita koji su prikladni i udobni za školu.Pokušajte nešto od ovoga jer se nećete pokajati.Pišem iz iskustva jer sam već nosila u školu sve
ove outfitove pa..razumijete me.Da ja ne dužim mnogo,nego da mi krenemo. 

Prvi out fit jeste ovaj:
Pretpostvaljam da svako od vas ima baggy neke blijede hlače,neku košuljicu,majicu običnu i da upotpunite taj outfit dodajte neku ogrlicu,ali opet ću reći,kako hoćete ,može i sa i bez.Normalno,obući ćete cipele dublje,gležnjače ili plitke čizmice.Ovaj put pogledajte na slici.Pun pogodak.

Drugi outfit je...:

Slična je situacije kao i sa prethodnim.Hlače,majica i tu se malo mijenja,na mjesto ogrlice možete da stavite i naočale.I preko toga malo duži džemper.Savršeno stoji na svakom.I naravno,kapica...na svakome stoji slatko :)

Treći outfit :

E evo mog omiljnog.Često ga furam u školu.Ja tako volim tajice kao ove na slici,imam ih dvoje.Dovoljno je reći da je predobro.Svakako probajte jer nećete se pokajati 100%.

Četvrti,ujedno i posljednji:


Ne trebam toliko pisati ni za ovaj.Tu su opet moje omiljene tajice,malo duža majica,uggs i naravno,obučete topli,mekani džemper i maramu oko vrata.Sada je marama koja nema krajeve,pa je dovoljno 2 puta omotati oko vrata.Poslije prethodnog,mog omiljenog ,ovaj zauzima moje omiljno mjesto.

I za kraj,u slučaju da vam se ne svidi ove gore ideje,imam još par:


Na ovoj su slici svi slatki outfiti,nemam riječi:)

Nadam se da vam se svidjelo,ZAPRATITE MOJ BLOG,komentarišite i čujemo se drugi put,a do tada valjda ćete isprobati neki od outfita,jer su zakon.Bye<3 Lov u guys :*



Komentarišite i pratite me <3

xoxo,
Muri

No comments:

Post a Comment