29 November 2015

* Broj #2 . Kolekcija zimskih slika*

Pozdrav .Kako ste vi? Ima li kod vas snijega?
Danas imam jednu finu temu za post.To je kao i što sam rekla da ću postavljati po par slika kada budem slikala nešto,odnosno postavljat' ću kolekciju (par) slika,čisto da vidite kako sam slikala :) Ovaj put sam slikala dok sam bila u šetnji ,ali mi se fotić nije baš nešto fokusirao kako je to normalno za profesionalne (o.O).Ni  sama ne znam.Ali nema veze.Uslikala sam par njih i ovo je znači broj #2 kolekcije.Uredila sam slike i stavila potpis,da se vidi da su moje orginalne,ali mi se potpis nije spremio na 2 slike,ni to ne znam žašto,ali eto nema veze.Da počnemo,ja imam nekoliko slika a to su sljedeće:









Etoo ga,ja se nadam da su vam se svidjele.Uskoro me očekujte sa  jednim dobrim postom,DIY je u pitanji.Do tada,lp <3 <3

Komentarišite i pratite me <3

xoxo,
Muri



No comments:

Post a Comment