24 November 2015

*Delicious pancakes*

Hellouuuuu...Prvo da pitam,ima li neko da ne voli palačinke?Ja mislim da nema i zbog toga ću pisati veoma zanimljiv post.Riječ je o palačincima koje godinama pravim sa običnim evrokremom.Jer,meni je obični evrokrem kao nutella,ne znam ali mi nekako svi ti evrokrem namazi,nutela i sl. imaju isti ukus,neki manje više.No,to je samo moje mišljenje,nego da se vratimo na palačinke.Za ovaj recept i ne ide neka velika količina.Recept sam dobila od moje prijateljice,a sada ga želim podijeliti sa vama.





Sastojci:
-300 gr brašna
-150 ml mlijeka
-2 jaja
-prstohvat soli
-kašikica šečera
-po potrebi vode


Priprema:
Dodajte so i šećer u brašno te dodajte jaja. Izmješajte koliko je moguće pa dodavajte po malo mlijeka.Morate biti oprezni i dodavati malo po malo mlijeka da se ne bi stvorile grudvice.Kada ste dodali svo mlijeko i gustina vam još nije ta koju želite ,slobodno dodajte još mlijeka da dobijete željenu gustinu.
Zagrijte tavu na vatri i poslije 1-2 min. dodajte ulje.Kada se ulje zagrijalo dodajte malo smjese i razlijte po tavi.Tada i smanjite malo vatru kako bi se jednako zažarili i lijepo ispekli.Poslije 1-2 minute preokrenite i isto pecite i sa druge strane.

Kao što sam rekla ja sam ovaj put premazala evrokremom,vi možete čime hoćete :)
 To je za ovaj put,nadam se da ćete  probati,a ako probate ,uživajte! <3

-Komenentarišite i pratite me-


xoxo,

Muri

No comments:

Post a Comment