22 November 2015

*Sweater Weather Tag*

Pozdraaav ^_^ Kod mene pada snijeg i ja sam to jedva čekala.Kako samo volim da kroz prozor gledam male pahuljice kako padaju...Nego da mi počnemo sa temom.Naime ja sam ovaj post pripremila sinoć i nije bilo snijega tako da sam mislila da će to biti ok ali kad sam se probudila i vidjela snijeg iznenadila sam se.Tako da je ipak ovaj post namjenjen za jesen ali šta da radim..Inače radi se o postu Sweater Weather Tag kao što ste mogli pročitati u naslovu.Jako sam se potrudila za ovaj post. Pratim blog Purple Glow i vidjela sam da je ona uradila taj posti na kraju je napisala da može uraditi ko želi.Ovom prilikom da vam predložim njen blog jer je fenomenalan!Hajde da mi počnemo.


1.Favorite candle scent?
Hmm,najviše volim
naranđu.Nekako mi taj miris baš prijatan i osvježava prostoriju...

2.Coffe,tea,or hot chocolate?
Ja kafu ne pijem tako često a i čaj,jedva ga pijem i kada moram,tako da topla čokolada.
Nema mi ništa ljepše kada je jesen,kada dodjem kući iz škole,a napolju jak vjetar,taman da se ugrijem.

3.What's the best fall memory you have?
Paa...bila je jesen i voćnjaku smo skupljali lišče  i na kraju je to bila velikaaaa gomila.A onda sam se ja popela na srvo i skočila.Bilo je prilično visoko,a osjećaj je bio jedinstven.Haha.

4.Whic makeup trend do you prefer:dark lips or winged eyeliner?
Nikako mi ne uspijeva da povučem normalnu crtu ajlajnera i uvijek se iznerviram na kraju.Tako da tamne usne,a i izgledaju privlačno.

5.Best fragrance for fall?
Mislim da će to biti miris kestena.Još pečeni ...

6.Favorite fall meals?
To su mašnice/kravatice iz prekare.Listnato punjeno cimetom,nema puno cimeta,dovoljno,i odozgo punooooo evrokrema...ukusno je jako,a to mije je omiljeno već 4 godine.

7.What is autumn weather like where you live?
Živim na prelijepoj livadi,čist zrak uvijek,dok je magla,smog i sl. kod mene je uvijek čist zrak,nikad nema toga i to mi se sviđa.A kad snije pada ,pada veliki,duboki i meni se to baš baš sviđa.


8.Most worn sweater?
To je dugi ,sivi,topli džemper iz Terranove.Bio je nevjerovatnih 7km. Ali je to kvalitet za 50km.

9.Must-have nail polish this fall?
Crvene i bordo.Uklapaju se u jesenske boje i prirodu,pogotovo mat.


10.Football games or jumping ine leaf piles?
Oboje :) obožavam fudbal a i skakanje ,pogotovo u lišče.

11.Skinny jeans or leggings?
Teško pitanje.Već je snijeg pao tako da zimi volim nositi tajice i neku dužu košulju,džemper ili majicu do koljena i preko toga duži kaputić ili jaknu i čizmice.A za jesen farmerke :)

12.Combat boots or Uggs?
Za Uggs bih rekla da ih je teško obući i skidati.Do prošle godine mama mi je pomagla da ih skinem iako imam više od 15 godina.Nevjerovatno kako je to meni teško,ali ne znam za vas.Znači combat.

13.Is pumpkin spice worth teh hype?
Ne znam.

14.Favorite fall TV show?
U zadnje vrijeme ne gledam mnogo serije.Tako da filmovi.Obožavam božićne ,o psima i tako dalje.Moram ih pregledati najmanje 2 puta.

15.What songs really gets you into the fall spirit?
Pa nemam neku određenu pjesmu,ako bih tačno za jesen birala onda je to Jesen u meni-Parni valjak..Naravno to je neka pjesma za jesen,ali mi nije najdraža.

 

To je ovaj put,meni je bilo zanimljivo pisati ovaj post.Ako želite uradite i vi ,pa kada uradite recite mi da pogledam :) Jako je zanimljiva tema.Lp do drugog puta.

-Komenentarišite i pratite me-


xoxo,

Muri


No comments:

Post a Comment